Orbán és Horthy

2012.06.26. 15:55

Jópár napja nem hallattam a hangom. Nászúton voltam ugyanis, megnősültem. És az én drága Anikóm megtiltotta, hogy hazai politikával foglalkozzak. Így hát élveztük az olasz tengerpartot, a napsütést, a friss levegőt, ésatöbbit...

Kár volt hazajönnöm. Azok közé tartozom, aki még olvas napi- és hetilapokat, az előbbieknek előfizetője is vagyok, így az összegyűt lapokkal elvonultam, hogy azért mégis képben legyek, mi is történt itthon. Fasznak kellett nekem hazajönnöm, csak felcseszem az agyamat, amikor ilyeneket olvasok:

Orbán Viktor az osztrák Die Pressének adott interjúban kijelentette: "A Horthy-vita hosszú és bonyolult."

Lófaszt.

Segítek, kedves Viktor.

A Horthy vita lehet ugyan hosszú, de semmiképp sem bonyolult.

Horthy Miklós bizony háborús bűnös volt. Csakis Sztálin máig érthetetlen hozzáállása miatt kerülte el, hogy vádlottként láljon a nürnbergi háborús törvényszék elé. Közel egymillió magyar ember "köszönheti" erőszakos halálát Horthy Miklós tevékenységének. Nyíltan antiszemita volt, ennek többször is hangot adott, és regnálása ideje alatt nagyságrendekkel több magyarországi zsidó polgár lelte halálát, mint a most Orbán Viktor által Horthyval ellentétben valóban diktátornak nevezett Szálasi Ferenc ideje alatt. Azt se felejtsük el, hogy a Don-kanyarbeli tragédia is a kormányzó nevéhez kapcsolódik.

Fel kellett volna akasztani, a többi hozzá hasonlóval együtt.

Közel 20 évvel ezelőtt, Horthy szégyenletes magyarországi újratemetése idején Orbán Viktor még harcos liberálisként tiltakozott az esemény ellen. Vajon miért változott meg a miniszterelnök képe a kormányzóról?" Csak nem a gumigerinc dolgozott benned, kedves Viktor?

A bejegyzés trackback címe:

https://gumigerinc.blog.hu/api/trackback/id/tr864612601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása